沒骨氣








跟你分手快一個禮拜了


我還是一直想著你



家後門
我們曾在那裡散步
曾在那裡擁抱
曾在那裡kiss-goodbye
曾在那裡為彼此打分數
曾在那裡聽你說你學生時代的趣事
曾在那裡做過好多好多事



你的身影
無時無刻出現在我腦海裡
你說過的話
我沒有一句忘記



每次經過
我們一起去過的地方
我的心都會揪一下


那間清心
那間星巴克
那間全聯社



你明明就不在我身邊
但是
我卻覺得你在







很多人
失戀了、分手了
都可以好好的若無其事的生活下去
問起他們
他們也是笑笑的開始說起"前一任"的不好



並不是說
失去了
就要"要死不活"的生活





只是
當自己一個人的時候
更容易去想起





我的生活步調
並沒有因為你亂調
但我的心
卻因為你不再平靜






里歐娜(Leona Lewis)


Homeless


Waiting  here  for  you  to  call  me
For  you  to  tell  me  that
everything's  a  big  mistake
Waiting  here  in  this  rainfall  feeling  so  small
This  dream  was  not  supposed  to  break

I'm  so  sorry  now  for  the  pain  I  caused  you
Won't  you  please  forgive  please

"But  you  don't  love  me  anymore
You  don't  want  me  anymore
And  there's  a  sign  on  your  door
No  vacancies  just  emptiness
Without  your  love  I'm  homeless"

In  this  cold  I'm  walking  aimless
Feeling  helpless  without  a  shelter
from  the  storm
And  in  my  heart  I  miss  you  so  much
I'm  missing  your  touch  and  the  bed
that  used  to  be  so  warm

I'm  so  sorry  now  for  the  pain
I've  caused  you
Won't  you  please  forgive  please


Oh  my  baby  I'm  sorry  sorry 


arrow
arrow
    全站熱搜

    飛翔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()